fredag 19 november 2010

Äntligen

Jag blev lite oväntat ledig ikväll, det gillas! Hade en riktigt lugn och skön dag i våfflan idag så vi hann med att byta gardiner och överdrag till stolsdynorna och trycka i lite julpynt i ljusstakarna i resturangen och vilken skillnad det blev. Nu är det hur mysigt som helst! När jag inte har något eget hem att pyssla och fixa i blir det desto roligare att göra det någon annan stans.

Imorgon är det världscuppremiär i Gällivare (längdskidåkning). Så jag tänkte faktiskt ha en riktig latis-morgon där jag ska lösa Melodikrysset och kika på SVT:s sändning från Gällivare. Just nu har jag varken ork eller lust att träna innan jag ska åka till jobbet igen så då avstår jag. Imorgon lär nog bli en lång kväll (läs:natt) på jobbet så då är det skönt att komma dit riktigt utvilad!
Sen ska jag jobba hela långa söndagen och måndag kväll blir min sista dag på Gammelgården. Kommer bli så otroligt skönt att få åka hem och vara ledig i nästan två veckor samtidigt som det säkert kommer kännas lite sorgligt och framförallt konstigt att inte jobba där mer.
Jag hoppas på att helgen kommer gå fort och att ni andra får en trevlig och ledig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar