söndag 7 november 2010

Så länge du älskar mig

Jag ligger nerbäddad i soffan med täcke, en massa kuddar och såklart iklädd min onepiece och lyssnar på Backstreet boys som just nu sjunger att de inte bryr sig om vem jag är, vart jag kommer ifrån eller vad jag gjorde, så länge jag älskar dig. Självklart, Backstreet boys, jag älskar er! Snart tror jag de kommer börja sjunga om att sin kärlek är allt de har att ge, och att de inte kan leva utan mig. Kul att någon uppskattar mig i alla fall. Ibland är det kul att översätta låttexterna sådär rakt av bara. Eller så gör man som en av mina kombos i vintras, hittar på egen text till befintliga melodier. Det kan sluta i, bland annat, en omgjord version av Lena PH:s Det gör ont där texten istället blev Du blir tjock. Den fick vi höra när vi skulle åka och köpa städgodis i slutet på förra säsongen. Fast det var ju sant..

Men det var ju inte det jag skulle skriva om nu. De där bakgatu-killarna kom och störde mig och nu har jag glömt bort vad jag egentligen skulle skriva. Jaja, så kan det gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar