tisdag 9 augusti 2011

Nya tag

Nu känner jag att hösten snart är här och det är dags att ta nya tag i mitt liv och min hälsa. Den här sommaren blev väldigt konstig på något sätt, med en seg start iom att jag började jobba så sent, men när den väl drog igång var det med besked och det känns som att jag har prioriterat bort träning och mat. Så från och med imorgon ska jag försöka ta nya tag. Jag har tre dagar på mig den här veckan att göra mitt bästa för i helgen blir det jobb från morgon till kväll. Sen blir det en liknande vecka nästa vecka, men sen är min framtid ett frågetecken. Jag har sökt (och blivit antagen) till en utbildning i Karlstad och jag har även sökt några kurser där jag fortfarande väntar svar. Jag får jobba kvar (om än i mindre utsträckning) på Gammelgården och imorgon ska jag undersöka möjligheterna till extraarbete här i Sälen. Jag har också nobbat en intervju för ett jobb som konferensvärdinna i Oslo men jag kände helt enkelt mig inte sugen på en comeback i Norge (dels ville inte Martin följa med och dels kändes det inte som jag skulle få rätt tid och möjligheter till träning som jag har här eller i Karlstad). Det är alternativen jag har och nu återstår bara att göra ett val (eller kanske en kombination). Hursomhelst och vad det än blir hoppas jag på att det blir bra!

Från och med imorgon kommer jag förmodligen byta inriktning på min blogg och försöka fokusera mer på träning och hälsa. Mest för att sätta lite press på mig själv.
Ses igen imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar