lördag 13 augusti 2011

Stolen topp

Just nu sitter jag i stolliften i Kläppen. Solen skiner och det är sådär alldeles lagom varmt. Vi har haft några riktigt kalla nätter de senaste dagarna så luften är sådär härligt fräsch. Ingen tryckande hetta, vilket är skönt!

Igår blev det ingen träning som planerat för jag åkte på att jobba våffla, och såhär i efterhand känns det gött med några extra timmar. Efter våfflan var det dags för Högis igen och vad som kanske är sommarens drygast konferens. Massa mindre trevliga män från Mekonomen i Norge. De häver i sig öl på kvällarna (ungefär som att det var personalfest, och inte konferens, fast å andra sidan har jag sett många konferenser där deltagarna ofta tar chansen att dricka rejäla mängder alkohol) och igår hade de gått in i köket, hittat en back cider som de snodde med sig ut till sina bord. Ungefär där någonstans tappade jag respekten för dem...Men ikväll är det GG som gäller så förhoppningsvis slipper jag se dem igen!

Dags att återgå till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar