tisdag 30 augusti 2011

I valet och kvalet

Jag tänkte precis dela med mig av mina tankar inför framtiden men då jag inte har någon aning om vem som läser min blogg (om det överhuvudtaget är någon annan än ett par vänner som läser) väljer jag att låta bli tror jag. Försökte mig på att lösenordsskydda bloggen men det funkade tyvärr inte! Istället får jag väl återkomma när besluten är fattade!

Men i alla fall, just nu sitter jag på ett hotellrum i Göteborg med True talent på TV3 i bakgrunden. Jag och Martin och ytterligare en kille har varit i Kungsbacka på Freeport outlet och jag bara råkade åka därifrån med två jackor..ooops! Men den ena är en sjuk bra och funktionell primaloft-jacka för halva priset och den andra en sjukt snygg blå och rosa Cross-jacka för 750:- istället för 3200:-, så den sista kändes rätt motiverad bara av priset. Dock måste jag ju beställa ett par brallor som passar till också så de är på väg hem till mig inom några dagar. Sen hade ju www.addnature.se startat sin rea igår och då råkade jag på en snygg skaljacka som jag tror kommer funka sjuk bra i höst så den fick också komma till min ägo. Men sen är jag tusanimej kittad för vintern också!
Men detta försvarar jag med att jag inte röker/snusar, jag dricker alkohol fruktansvärt sällan, är i princip aldrig ute på krogen och jag har inte varit på nån dyr utlandsresa de senaste två åren. Och ibland får man lova att unna sig också! Och ja, jackor är nog som någon sorts "fetisch" för mig ;)

Imorgon blir det kanske lite mer shopping, annars har vi nog ingen speciell plan. Har ni tips på nåt fint/mysigt ställe att besöka i GBG tar jag gärna emot tips :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar