söndag 12 juli 2009

Gamla minnen

Jag har haft lite tråkigt här ikväll. Martin jobbar och jag måste försöka hålla mig vaken så länge som möjligt för att komma in i min nattmodus =P Tog en kik på min hårddisk och fann en massa skit, men också en riktigt rolig sak. Tror det räcker med att säga att filen heter "Henrol säger" så förstår alla inblandade vad det handlar om. Jag skrattar fortfarande när jag läser den, fyra år efter att den skapades =D

Jag hittade även en massa avsnitt av Parlamentet som ska få förgylla min söndagskväll. Hoppas inte John Blund kommer än på ett tag.

1 kommentar:

  1. Har du hittat det gamla goda chatt-samtalet :D det var tider det. Vart får vi allt roligt ifrån egentligen, hehe. Hoppas du får en god nattvecka. Nu ska jag också iväg på nattjobb, du och jag Anna...i mörkret ;)

    SvaraRadera