söndag 26 juli 2009

Jacuzzi foot spa

Just nu sitter jag med mina fötter i ett jacuzzi foot spa (ungefär som jacuzzi fast bara för fötterna) som jag fick av min älskling i födelsedagspresent. Det är skönt, kunde vart lite mer massage för fötterna kanske, men kan ju vara så att jag inte har upptäckt alla funktioner än =P

Tog precis en löprunda och har duschat och sitter med håret i inpackning. Jag hittade äntligen en bra runda som tar ungefär en timme att springa. Tidigare har jag bara sprungit en halvtimme och sen vänt och tagit samma väg tillbaka. Nu blir det lite roligare när man slipper springa samma väg två gånger.

Jag hoppas på en riktig myskväll ikväll (hoppas Martin inte jobbar över) och en mysig dag imorgon för sen drar allvaret igång igen och jag brukar inte vara särskilt sällskaplig av mig under mina nattveckor.

1 kommentar:

  1. Men det var lyxigt värre det, perfekt ju när du står så mycket på jobbet! hoppas vi ses snart!puss o kram

    SvaraRadera