onsdag 8 juli 2009

Världen är sjukt liten!

Så sant som det är sagt, världen är sjukt liten helt enkelt!! Närsomhelst och hursomhelst träffar man på bekanta eller bekantas vänner.

Jag sitter och funderar på om jag ska hålla mig vaken till 23 när Yrrol filmen börjar på tv, eller om jag ska sussa in till ett avsnitt av Las Vegas inom en snar framtid...

Hursomhelst fick jag äntligen tag på mina drömsandaler idag. De kostade nästan skjortan men hoppas de är värda det!
Allt det sista på shoppinglistan får vänta tills på lördag, då det även blir lite matinköp och återfärd till grannlandet.

Grubblandet över hösten har fortsatt hela kvällen, men ett samtal med min kära gjorde nog en del saker lite klarare. Hoppas, hoppas vår plan går i lås för då kommer det att bli en kalashöst!

Ögonen går redan i kors så jag ska krypa till kojs med en av alla mina nya böcker.
Imorgon och på lördag ska jag njuta av de sista två dagarna på min ledighet innan sisådär sju jobbiga nätter och en alltför tidig morgon. Men sen, mina vänner, sen är det min FÖDELSEDAG!!! Åååh vad jag ska äta tårta och sova den dagen!! (jag kliver av min nattvecka på födelsedagens morgon och av erfarenhet brukar jag inte vara särskilt pigg då).

God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar