lördag 18 juli 2009

Jag ser ljuset

Jag sitter hemma i sängen med datorn i knät, lyssar på Sommar med Katarina Janoch och äter en stor, god frukost. Har powerwalkat (oh, så töntigt det låter) och solat på morgonen. Jag har bara denna natten kvar och en till. Jag börjar se ljuset som väntar där framme på måndag. Då väntar en hel veckas fri och födelsedag!

Veckan har flutit på som sig bör. Jag har tränar mkt flitigt och det känns som att det går lättare att springa för varje gång. Sovande blir det lite sisådär med, jag tycker att det blir svårare för varje vecka som går att sova på dagarna. En dag (natt för mig) sov jag tolv timmar, de andra ca 4-5 timmar. Bäst vore ju att hitta nåt mellanting på sisådär åtta timmar varje dag...

Upptäckte just att man gratis kan ladda hem Sommar-programmen som sänds i P1 som podradio, alltså som en Mp3-fil som man sen kan lägga in på sin Mp3-spelare och lyssna när man vill. Kommer ju vara kung för mig på nätterna!! Norska P4 (den enda radiokanal vi får in på jobbet) är värdelös och cd-spelaren är så gott som trasig. Ska ladda hem mina favoriter när jag kommer hem och lägga i på MP3-spelaren.

Jag ska njuta lite mer av morgonen, kolla i junkyards rea och sen knyta mig.

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. ja jag har med börjat lyssna på det, visst är det bra. Idag var det Christian Luuk :) han var kul. kommer du hem nått till K-d på din lediga vecka? kram

    SvaraRadera
  2. Jag lyssnar också på sommarpratarna på nätterna, tiden bara rinner iväg på jobbet. Ser nog kul ut när man går runt och skrattar för sig själv då och dåm, menmen :) Hoppas DIN-dag har varit fin! Pusspuss

    SvaraRadera