tisdag 25 augusti 2009

Nedräkning

På måndag klockan 15 är det slut på Norgelivet för denna gången och det ska bli så sjukt skönt! Det enda jag vill nu är bara att komma hem.

Har jobbat tidigt två dagar och har vart grymt effektiv på dagarna. Jag har hunnit träna båda dagarna och igår hann jag med en shoppingrunda i centret och idag har jag storstädat/flyttstädat. Det är bara så tråkigt att vara själv hela kvällen när Martin jobbar. Men imorn slutar jag tidigt och han är ledig så då blir det säkert en tur till Oslo.

Jag ska lägga mig och läsa bok och så småningom knyta mig. Läser "Bland huliganerna", den handlar om fotbollshuliganer, läs den!

Finns så mycket att se fram emot, KOMMA HEM, Egyptenresan, fotbollslandskamp, frisörbesök (frisyrförslag mottages gärna), helg i Stockholm och höstmys med mysiga tjocktröjor! Jag vill ha nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar