fredag 28 augusti 2009

Nu händer det grejer!






Iförrgår efter jobbet åkte jag och Martin till Oslo för lite shopping. Ett par grymt snygga sneakers och en jättemysig luvtröja blev fynden.









Jag har precis anmält mig till Tjejvasan nästa år. Bokat, betalt och klart, ingen återvändo!
Dock sitter jag med dåligt samvete över att jag inte tränade igår eller idag, men jag ska ta tag i fläsket imorgon och på söndag så har jag fixat motion på fem av veckans dagar i alla fall! Befinner mig just nu på den (behagliga?) nivån rask promenad mixat med korta springturer och lite styrka hemma. Men nästa vecka tänkte jag prova mig på spinning igen på gamla goda KMTI. Ska bara hitta mina nya favoritinstruktörer och lite rutiner så hoppas jag på att det ska gå bra igen :)

Vi börjar bli klara med städnigen här hemma och måndag närmar sig med stormsteg. Det har slutat med att jag har fått jobba varje dag denna vecka så tiden går undan och några extra kronor trillar samtidigt in på kontot.
Det känns som saker och ting börjar ordna upp sig. Jag håller tummen för att vi får ett (vad som verkar vara) superbra personalboende i vinter, jag har "big plans" för det här med träning inför Tjejvasan och så har jag nog världens bästa pojkvän!!

1 kommentar:

  1. Åh vad snajsiga skor :) och luvtröjor kan man ju aldrig få för många av :P Försöker också ta tag i träningen. På sats har dem ett koncept täna 2ggr i veckan i 12 v och så får man en present. Sjukt bra o motiverande för en annan :) vi hörs till veckan gullet!

    SvaraRadera