måndag 24 augusti 2009

Sista veckan

Åååh, vad jag är dålig på att uppdatera. Jag blir lite småbesviken när jag klickar in mig på mina vänners bloggar och upptäcker att de inte uppdaterat på ett tag, men hur bra är jag själv på att uppdatera då? Urusel! Man ska inte kasta sten bla bla bla...

Jag har fått lite jobb denna vecka också, vilket är bra! Än så länge bara fram till torsdag, så gissa vem som kommer tråka sönder i helgen när Martin jobbar?!

Det ska bli så hiiiimla skönt att komma hem. Det känns som jag har tusen planer och ideer för hösten så jag knappt kommer hinna allt!

Veckan som gick var superdupermysig. Jag och M åkte till Gävle, mitt i natten. Jag sov och Martin körde. Fick reda på att återträffen var inställd, tack för den, så vi blev kvar i Gävle hela veckan. Bara gjort massa mysiga saker, tagit dagen som den kommer, och framförallt, inte jobbat!

Där kom ju en snabbuppdatering i alla fall, nu ska jag försöka sova (jo, jag börjar jobba halv fyra inatt), kan bli svårt, verkar som tanten ovanför dansar jitterbugg!

2 kommentarer:

  1. haha jitterbugg stackare! När kommer du till Karlstad då? Alltid roligt när du skriver även om det inte är mycket, är ungefär som julafton för mig :) hörs puss!

    SvaraRadera
  2. Jo, hon är pigg för sina 85 bast!
    Samma för mig, kul att läsa om dig (och Hector) där hemma =)

    SvaraRadera