söndag 9 augusti 2009

Borta bra, men HEMMA BÄST!

När jag kom till jobbet klockan fyra imorse (läs: inatt) fick jag reda på att det är min sista nattvecka till veckan. Från början var det avtalat att vi skulle köra augusti månad ut så jag skulle egentligen alltså ha två nattveckor kvar totalt. Bra att chefen inte berättar det utan det får jag höra av en annan tjej på jobbet. Så just nu är jag alltså "arbetslös" sista veckan i augusti. Undrar just bara vad som händer med de 63 timmarna (för att inte tala om allt nattillägg) jag förlorar på det här....! Förbannad är vad jag är!

Självklart ska ju alltid någonting strula, är det inte boendet så är det jobbet, naturligtvis, när allt för en gångs skull gick bra! Jag ser faktiskt fram emot att flytta hem igen, få tid och ork att lägga fokus på träning igen och förmodligen läsa en kurs under hösten.

Jag har i alla fall nästa lediga vecka att se fram emot. Då ska jag och Martin till Gävle några dagar och fredag till söndag är det återträff i Kläppen. Bara sju nattpass kvar...

1 kommentar:

  1. Men oj...det där får du kolla upp! Det kanske har blvit något missförstånd någonstans?! Hoppas det så att du får dina pengar som du räknat med.

    Det var kul att ses i fredags :)
    Puss o Kram

    SvaraRadera