lördag 15 augusti 2009

Två nätter, arton timmar

Mina sista två nätter, på mycket lång tid! Oh, vad jag ska njuta på måndag klockan halv åtta när jag går hem. Jag har inte gjort många knop denna veckan, knappt tränat ens. Min sömnlöshet på dagen har tagit över och igår var första dagen på hela veckan jag fick sova mer än fem timmar. Så, jo, det har varit synd om mig och jag har haft all rätt att klaga på att jag är konstant trött. Så från tisdag kommer det säkert finnan en normal dygnsrytm i mig och då startar hälsohösten. När jag har jobbat har det varit omöjligt att träna och äta rätt, så på tisdag när jag blir "inofficiellt" arbetslös ska jag äta en massa god och nyttig mat och framför allt träna! Jag tror det kommer gå bra. Jag har en sjuhelsikes massa bra träningsplaner och massa kul planerat för hösten. Framför allt resan till Egypten med min bästa kille! Två veckor med avslappning, sol och bad. Och man vill ju inte behöva boka två säten på flyget så det är väl bäst att ta tag i bilringarna och få dem att röra på sig. Tre veckor har jag på mig och det kommer gå bra. Det vet jag. Det kommer bli en bra höst!

Ett låttips som avslutning, Jan Teigen - Det vakreste som finnes. En sorglig men underbart fin låt!

2 kommentarer:

  1. Grattis till att du inte ska jobba natt någe mer :) Måste kännas skönt!
    Så det blev Egypten till slut alltså, roligt! Fast ni har ju inte åkt än, ni hinner ju ändra er igen ;) hehe.
    Ha det så bra, pusspuss.

    SvaraRadera
  2. Åh härligt med resa och till Egypten som du ville från början. Var ska ni bo? Skönt med lite ledigt, det kan du behöva! Puss och kram

    SvaraRadera