lördag 3 april 2010

Glad Påsk!

Glad Påsk på er alla mina vänner!
Jag inväntar påskmaten, pizza. Jag är inte så mycket för det där med påskmat med ägg och köttbullar och sånt. Det är ju samma mat som går runt varje högtid.
Igår festade vi till det litegrann. Tanken var att besöka HC och Timbuktu men det var sjuuukt lång kö så vi tog Tranan istället. Det var inget vidare drag där men det var ju skönt att kunna knalla hem (och alltså slippa ta taxi). Jag har jobbat idag men det gick förvånansvärt bra, har mest bara varit jättetrött. Så ikväll lär jag nog sova tv för imorgon är det hopp som står på programmet. Jag måste tjuvträna lite inför måndag när jag ska till Tandådalen och shredda i parken med enbart tjejer. Kommer nog bli grymt!

Mina högtalare i datorn har lyckats paja nån gång under dagen så det funkar bara och lyssna med hörlurar. Inge vidare för då kan ju alla höra när jag sjunger med falskt och högt.

På jobbfronten går det bajs. På tisdag måste jag höra av mig till Norge om jag vill dit, vilket jag inte vill om jag får jobb här i sommar. Har nån extraanställning på G och ett ställe jag ska kontakta på tisdag här i Sälen, så håll nu tummen för att det går vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar