måndag 5 april 2010

Soliga måndag

Idag har solen bjussat på sig själv vill jag säga! Det har varit jättesoligt från lunch och ända tills ikväll. Efter att jag slutat vid halv tre satt jag på verandan utanför jobbet och solade i två timmar och sen åkte vi hem och grillade på taket utanför vår altan.
Martin åkte och kollade på hockey så jag passade på att ta en rask promenad i det fina vårvädret. Och nu hamnade jag här, nyduschad och med omhändertagna fötter, härligt! Det återstår bara ett måste idag och det är att laga ett par matlådor till imorgon.

1 kommentar:

  1. Härligt! hoppas det kommer flera såna härliga dagar framöver. Nu har det ju varit väldigt grått ett par dar efter påskens soliga väder. Vill ju kunna sitta på balkongen och mysa!
    Hade gott! puss o kram!

    SvaraRadera