torsdag 29 april 2010

Valborgshelg

Snart, snart är det helg, igen! Jag tycker att tiden går tokigt fort nu. De senaste dagarna har jag börjat träna på SATS igen. I måndags var jag på Bodypump och träningsvärken sitter i än. Huuga, vad jobbigt det var att sätta sig ner och sen resa sig upp igen igår men idag börjar det nog släppa i alla fall. Jag har även hunnit med ett Step-pass, åh vad det var kul för det där med stegkombinationer aktiverar ju hjärnan också eftersom man måste koncentrera sig lite också, och igår blev det ett spinningpass. När jag satt där och trampade blev jag påmind om den där hatkärleken jag har till spinning. Det är kul för man kan göra det sååå himla jobbigt samtidigt som man ångrar sig när man går på ett spinningpass just för att det är nästan föör jobbigt.
Jaja, på träningsprogrammet ikväll står orientering, kul!

Ikväll kommer min kära Martin hit och blir kvar några dagar. Valborg imorgon blir nog en tur på stan och kanske Hoffmaestro på kvällen. Sjukt bra musik men jag är lite osugen på att besöka Nöjes där dem ska spela..Får väl se vad vi känner för imorgon!

Imorse var jag och Emelie på H&M:s VIP-rea. Tyvärr bommade vi frukosten de bjöd på men vi fick med oss några fynd hem i alla fall. För min del blev det en vit-blå-randig t-shirt och ett svart lite randigt, längre linne som funkar kalas som klänning!

Det var allt för nu!

2 kommentarer:

  1. Flitig du är som tränat! Är det bra på SATS?
    Vad kul att Martin kommer på besök :) Vi var ju på Hoffmaestro och om jag ska vara ärlig så tycker jag dem var bättre när jag lyssnade hemma men å andra sidan så är det ju tempo hela tiden vilket borde göra dem till ett bra liveband så jag tycker ändå ni ska gå :)

    HM;s VIPS rea lät ju riktigt kul :)) Vad har ni gjort för att förkäna en sådan inbjudan?
    Puss och Kram och trevlig Valborg!

    SvaraRadera
  2. Jo, det är ganska bra på SATS. Det som gjort att jag valt att träna där är väl att det är nytt o fräscht och nära. Det är inget jätteurval av pass men å andra sidan kan jag ju träna i princip närsomhelst på dagen.
    Det blev inget med Hoffmaestro men det kommer säkert fler chanser!
    Haha, jaadu, det var Emelie som fick nån inbjudan och jag följde mest med som shoppingassistent =)
    Hoppas ni hade det kul igår, trots lite tveksamt väder! Puss o kram

    SvaraRadera