fredag 9 april 2010

Vad händer nu?

Just nu snurrar tankarna väldigt mycket kring framtiden. Jag har bara tre arbetsdagar kvar här och vad som händer efter det är väldigt ovisst. Jag var på intervju för ett servitrisjobb igår men magkänslan när jag gick därifrån var inte alls bra, och det värsta är att det tar två veckor innan jag får svar. Jag avskyr att försöka sälja mig själv inför någon jag inte känner. Låt mig få visa att jag är bra istället!
Jag har två ställen jag ska kontakta på måndag men sen är det inte så mycket mer. Det är inte så att det är ett överflöd av jobb här. Jag blir inte förvånad om det slutar med en sommar hemma hos mamma och pappa. Det är inte p.g.a pengarna jag får panik av att inte veta hur framtiden ser ut, utan det är faktiskt mest för att jag vet hur rastlös jag kommer att bli av att inte jobba.
Det här ligger och gnager i huvudet hela tiden så det mesta känns rätt mycket skit just nu och det är svårt att rycka upp sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar