lördag 9 oktober 2010

Dag 1

Första hela dagen på nya kosten avklarad. Tog en shake till frukost och idag smakade den betydligt mycket bättre än igår. Kanske berodde på att jag ställde in mig på att den inte skulle vara vidrig. Eller att jag svalde ner med kolsyrat vatten. Hade sjukt mycket att göra på jobbet så blev inga våfflor ätna idag, vilket är bra! Det jag tycker är skönt är att jag fortfarande käkar ett mål "riktig" mat om dagen. Dels ingår ju maten på jobbet och dels är det skönt att bli riktigt mätt ibland också. Nu på kvällen tog jag en sån där chokladbar (också från allevo). Visserligen innehåller den fler kalorier än det andra jag äter men även den var överraskande god (det är ju ändå lördag idag).
Imorgon blir det morgonpromenad och sen ska jag testa ett nygammalt program på gymmet. Hittade nämligen mitt gamla program jag hade på KMTI för några år sedan och eftersom jag tröttnat lite på det program jag har nu passar det perfekt att prova något nytt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar