måndag 11 oktober 2010

Dag 3

Tredje dagen med nya "dieten" idag. Idag har jag fuskat. Stod över morgonpromenaden till förmån för lite extra sömn, tror det behövdes. Imorse höll jag på att avlida av hunger. Jag är den typen av person som 9 mornar av 10 vaknar jättehungrig, med eller utan diet. Därför kan ni säkert förstå att det är ännu tuffare på morgonen nu. I alla fall, drack min shake och svalde ner med vatten och bananbitar som vanligt. Fick plötsligt syn på havregrynspaketet och kände att jag skulle kunna offra vad som helst för en portion havregrynsgröt. Dividerade ett tag med mig själv och kom till slut fram till att om jag ska fuska så ska jag väl ändå fuska med nåt som är värt att fuska för, till exempel choklad. Summa summarum, jag drack upp min shake och det blev ingen gröt! Efter träningen däremot jag nära bristningsgränsen igen så sprang in på ICA och köpte med mig bananer, vindruvor och två nyttiga (?) bars. Innehåller nötter och bär och grejer så helt galet kan det nog inte ha varit. Nu till soppan unnar jag mig lite vindruvor. Jag menar, frukt och bär kan väl inte skada?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar