tisdag 26 oktober 2010

Tillbaka

Nu är jag tillbaka i Sälen. Har blivit en del fram och tillbaka på senaste tiden (och jag gillar att komma hem) men nu blir jag kvar här en månad tills det är dags för bilen att fara på service och för oss tjejer att fara till Eskilstuna.

Har släpat upp nästan alla vintergrejor så på torsdag när jag är ledig ska jag försöka städa lite här och skapa nån schysst ordning på alla prylar. Nu när vi inte är ensamma längre kan det ju vara bra att ha nån ordning i alla fall. På tal om torsdag, då ska jag åka skidor för första gången denna vintern!!! Kommer bli awsoooome!!!

Igår plockade jag hem min Onepiece som jag beställt tidigare. En aning stor men huuur mysig som helst! Känner mig (och kanske ser ut som) en jibb-teletubbie i den. Kommer säkerligen bli en hit i vinter. Skulle kanske försöka lägga upp en bild så ni får se.

Nu väntar jobbet. Håller tummen för att det blir kolugnt ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar