fredag 8 oktober 2010

Förändring

Nu står sex dagar av förändring framför mig. Har insett att det blivit lite för mycket av det goda på sistone (läs: senaste åren) så nu har jag startat en "diet". Har köpt naturdiets drink mix och allevos soppor. Tänkte byta ut alla måltider utom middagen på jobbet mot soppa eller shake. Testade shaken med smultron/vaniljsmak innan jobbet och det smakade riktigt illa! Nästan så att shaken var på väg upp igen. Men nu, efter jobbet, testade jag soppan istället. Vilken höjdare! Smakar som en vanlig varma koppen. Kankse det blir uthärdligt i alla fall. Om inte annat blir det väl ätligt i genomsnitt. Börjar med sex dagar så får vi se hur det känns. Kanske blir jag galen redan imorgon och klämmer i mig sju våfflor på jobbet.

Jag har ett mål som jag vill uppnå och på vägen finns det delmål. Håller det för mig själv för jag har absolut ingen aning om hur realistiskt det är men ni kommer få följa mig här.
Uppdaterar imorgon igen då jag förhoppningsvis har klarat en hel dag med mina nya kostvanor.

1 kommentar:

  1. Ska bli spännande!
    Om du skulle få för dig att äta våfflorna skulle du ju kunna ta typ två istället för sju. Äta med måtta liksom :P

    Lycka till! Tycker om dig även utan dieter bara så du vet ;)

    SvaraRadera