lördag 23 oktober 2010

Sjuk

Någon obegåvad människa har smittat mig med en förkylning (alltid lättare att skylla ifrån sig). Jag har hur ont i halsen som helst och till råga på allt glömde jag halstabletterna hemma imorse så jag fick stå ut i 12 timmar på jobbet. Jag som inte har tid att vara sjuk nu!

Den här veckan har inte varit bra ur matsynvinkeln. I onsdags blev det bilgodis på vägen upp och idag bakade David chokladsnittar på jobbet och bjussa oss på alla ändar och småbitar. Dumt gjort! Dessutom tyckte jag synd om mig själv eftersom jag blivit sjuk så jag tyckte jag hade rätt att käka choklad...Veckan är ju inte slut än så jag har hela helgen på mig att vara aktiv (tänker inte låta en förkylning stoppa mig).

Ska sova några timmar och tidigt imorgon bitti åker jag mot Karlstad igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar