torsdag 21 oktober 2010

Det går inte

Ikväll har jag insett det. Jag hinner inte med mig själv. Trodde jag skulle sluta tidigt ikväll så jag kunde städa lite här hemma men så blev det definitivt inte. Var inte alls nån kul dag på jobbet och jag gjorde världens tabbe på slutet. Blev så fruktansvärt less på mig själv när jag inte fixar sånt jag VET att jag kan vid det här laget. Hade helt enkelt inte huvudet med mig ikväll. Som pricken över i:et fick jag pulsa i två decimeterdjup snö när jag skulle gömma nyckeln till jobbet och på vägen hem var det snorhalt så jag fick köra i 50 och restiden hem fördubblades. Önskar jag var en Duracellkanin så jag hade ork och kanske fick tid till sånt som bara lägger sig på hög just nu.
Fick schema för nästa vecka vilket innebär att jag visst är ledig lördag, söndag och måndag som kommer så då kanske det blir Karlstad igen. Då hinner jag visserligen fixa med bilen och byta ut mina sommarkläder mot vinterkläder. Men när ska jag då ha tid att få i ordning här hemma?

Imorgon MÅSTE jag verkligen gå morgonpromenad (det ska bli jättesoligt, men kallt, och med all snö kommer det bli ren njutning) och åka till SATS (för jag måste ju få mina två stämplar denna veckan). Om jag somnar typ nu kanske jag hinner med städningen här hemma.
Godnatt!

2 kommentarer:

  1. hej!
    läste att sats hade provträning i 7 dagar här hemma. Då kan vi träna som två skollade troll :) fast först måste vi förstås bli bättre från förkylningen.

    Jag ska iväg på temafest/kalas och temat är att man ska klä ut sig som en film eller tvfigur. Har några ideér men tänkte att du måste ju ha ännu mer du som har varit på såna där fester :) hehe o nej Anna jag vill inte låna din svampbobdräkt ;)

    SvaraRadera
  2. Passar inte Svampbob så kommer jag inte med fler förslag ;) Vilken kul tema! Möjligheterna är ju oändliga men efter en lång arbetsdag och tidpunten på dygnet är min fantasi begränsad..Återkommer när jag klurat lite =)

    Du menar det där kompiskortet va? Tänkte gå på bodypump på söndag på Färjestad, måste ha en till stämpel =P
    Jag ringer imorgon när jag kommit hem så får vi se vart vindarna för oss!

    SvaraRadera