måndag 16 november 2009

EDIT

Kan köra en liten edit till förrförra inlägget ang. spinningpasset på Sats. Jag personligen tyckte inte att instruktören var bra, självklart finns det säkert de som gillar henne, men så är det ju med alla instruktörer, alla hittar sin favorit. Vidare skulle jag tro att hon bara förljer direktiv hon får uppifrån. Jag har fattat det som att de flesta passen på Sats ska se likadana ut och jag tror att instruktörerna har mycket mindre möjlighet att bygga sitt eget pass, jämfört mot t.ex. KMTI där samma pass kan se väldigt olika ut beroende på vem som kör det. Självklart finns det både för- och nackdelar med det.
Jag är lite osäker på om Sats upplägg passar mig, men som jag sa, alla är olika och gillar olika saker.

1 kommentar:

  1. Hehe ja, det som jag tycker är bra är att man vet att det är samma övningar i 3 mån sen kommer det ett nytt program. Speciellt eftersom min kordinationsförmåga är som den är :D men som du säger så är det ju både för och nackdelar och beroende på instruktör och erfarenhet. Vissa kanske visar mer/instruerar medan andra inte gör det i lika hög omfattning. Nu blir det IKEA :)

    SvaraRadera