onsdag 11 november 2009

Träning botar träningsvärk

Min kropp känns som att den blivit överkörd av en ångvält. Hela kroppen värker efter powerstepen i måndags. Men jag kör på devisen träning botar träningsvärk så ikväll blir det Lift it på KMTI. Har också köpt ett månadskort på Sats färjestad så till helgen blir det träning där för hela slanten. Det är väldigt fräscht och nytt där och det finns en dambastu (på KMTI är det bara dambastu vissa tider) så där ska jag nog varva ner efter träningen.

Kikade precis ut genom fönstret och såg att det snöar, igen. Nog för att det var kallt och ruggit på morgonpromenaden men snö skulle det väl inte bli idag?

Det är länge kvar tills jag får träffa min älskling igen. Igår kom vi fram till att vi nog får vänta ytterligare två veckor till p.g.a saker som kommer emellan så att det inte passar förrän dess. Sen får vi väl bo tillsammans hela vintern, förhoppningsvis. Det går ju inte fort direkt det där med att dela ut boenden för dem i Kläppen, men det vore ju kul och veta vart man ska bo åtminstone en dag innan det är dags att flytta in.

1 kommentar:

  1. Jasså vad kul :) skönt och ha så nära till träningen också!

    SvaraRadera