söndag 22 november 2009

Söndagströtthet

Det som skulle bli en träningssöndag fick en släng av söndagströtthet och söndagsväder (?) och blev en latsöndag istället. Jag började bra med Body Pump men det slutade tvärt när Gud och alla hans vänner bestämde sig för att gråta floder över Karlstad när jag skulle åka på spinning. Blev alltså ingen spinning, istället blev det en power walk såhär på kvällskvisten.

Men imorgon tar vi nya tag och målet är en morgonpromenad, lunch body pump för att sedan avsluta med spinning innan det är dags för att beskåda Färjestads utklassning av Brynäs i Löfbergs Lila. Huh, kan bli tajt, men med planering går det vägen! Tänkte kasta på lite mer vikter också på body pump på benböj, utfall och triceps. Hoppas han där uppe är med mig så att jag inte bryter ihop totalt!!

Nu är det sportdags på tv och sedan väntar en tidig kväll, för imorgon blir det en tidig morgon. Klockan står på 08.00 med förhoppning om att jag är uppe på fötterna runt 09.00.

God natt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar