lördag 21 november 2009

Lördag

Jag sitter och kollar på winter jam från stadion i sthlm på tv och undrar varför jag inte är där..Det värsta är att jag inte kommer fram till nåt svar. Inte okej!!

Var på spinning imorse, dock kom instruktören 20 min försent så det vart inte så mycket seriöst cyklande. Jag blev sur och på dåligt humör och åkte hem och tryna i sängen efter passet. Såhär i efterhand förstår jag att det måste ha varit minst lika hemskt (om inte värre) för instruktören som hade bommat tiden med en timme. Han trodde det skulle vara 11.30 när det egentligen var 10.30. Sånt som händer så då får vi träna ännu hårdare imorgon. Först blir det body pump på SATS och sen blir det spinning på KMTI. Med andra ord lugn och trevlig kväll ikväll med mycket sömn, det gillar vi!! Och efter imorgon är det bara två dagar kvar tills Martin kommer! WIIEE!

Jag har också börjat nedräkningen för Kläppen. 10 dagar kvar nu! Har hört rykten om att p-boendet är sjukt fräscht så det kan nog bli bra. Gångavstånd till jobbet är inget vi tackar nej till heller.

Trevlig helg på er!

1 kommentar:

  1. Åh är det inte längre kvar :) Vad kul. Jag hoppas på många inlägg när du har kommit dit upp!
    Kul att Martin kommer snart också.

    Själv sitter jag i köket och ska plugga. Men snart är min brownieskaka klar så då blir jag glad :)

    Hoppas dagens hårdträning gick bra!
    Puss och kram

    SvaraRadera