måndag 23 november 2009

Ladda om

Gud måste bestämt vara riktigt ledsen över något för nu storgrinar han sådär igen. Eller så vill han bara göra allt för att jag inte ska ta mig till KMTI. Men idag har jag bestämt mig för att jag ska dit, regn eller inte!
Imorse var det trötta ben, och ögon, på morgonpromenaden, men jag tog mig ut i alla fall, och rackarns vad gott frukosten smakade sen! Det pinsamma är bara att det jag kallar morgonpromenad företar sig på förmiddagen (men för mig är det ju morgon) men jag tar mig helt enkelt inte upp före 09.00 på morgonen hur jag än gör.
Sen blev det lunch-bodypump och som vi köttade på! "Ju bredare axlar, desto smalare midja" och "Ju mer vikter, desto snabbare resultat" var två citat jag tog fasta på och slängde på vikter som aldrig förr. Benen fick sig den grymmaste omgången på cirkus tre år och triceps var inte så pjåkiga dem heller. Däremot gav jag biceps lite dispens för de kände sig lite hängiga idag.

Jodå, så nu gäller det att ladda om för spinning med Per, mannen med den bästa musiken!! Där kan man få cykla till allt från Metallica till Black-Ingvars. Sen snabbt hem och duscha och bort till ishockeyn. Kommer bli en kalaskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar