måndag 30 november 2009

Härliga måndag

Jag sitter och försöker peppa mig själv till att ta tag i dagen. Gick upp jättetidigt imorse för att ta sprutan mot svininfluensan, hoppas innerligt att det inte dyker upp några biverkningar. Har hunnit med en morgonpromenad tillsammans med Morgonpasset i P3, kul att lyssna på när man går tycker jag. Efter en lång frukost och lite vila i soffan sitter jag här och funderar på om jag ska gå på lunch-bodypump eller börja packa inför flytten norrut. Min kropp säger nej till träning så det lutar nog åt att jag packar så mycket jag kan hela dagen och går på power step ikväll. Måste bara vakna till och hitta lite energi.

1 kommentar:

  1. Du hade hunnit med en hel del redan :)
    Skönt att träna ikväll kan jag tro...det ska jag med göra. För mig blir det medel/puls.

    Lycka till med packningen.
    Puss och kram

    SvaraRadera