lördag 28 november 2009

Sober

Efter att ha gått på några bodypump-pass har jag hittat några nya favoritlåtar och några gamla låtar har fått liv igen. Bland annat Pink's "sober" som jag lyssnar på för tillfället. Skulle hemskt gärna vilja veta hur man kan få tag på (ladda ner) musiken till Bodypump-klasserna.

Jag började min lördag skönt med spinning och sen en lång stund i bastun. Mindre kul att det spöregnade när jag skulle cykla hem, men tur att det inte är långt att cykla. Tänkte fortsätta dagen med en massa fix, och lite blev gjort. Jag fick fälgarna till bilen rengjorda och tänkte montera takräcket. Naturligtvis har jag fått fel delar så det passar inte till min bil, så där kom vi inte så långt. Typiskt att nåt ska krångla när jag hade gott om tid att fixa det.

Imorgon bitti är det bodypump igen som gäller (och då ska vi kötta på som aldrig förr på benböj), men eftermiddagen är obokad. Jag är lite sugen på att dra igång ett lussebak, men har en känsla av att jag inte är bra på att baka lussebullar. Packa är något annat jag borde sysselsätta mig med. Morgondagen får utvisa vad det blir!

Nu ska jag götta ner mig i sängen med en bra bok (tack Emelie för lånet!)
Godnatt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar