tisdag 10 november 2009

Lunchtime

Sitter och käkar lunch. Blev en salig blandning av lite rester. Först lite stuvade makaroner och bacon och sen lite potatismos med köttbullar. Tycker det är så fruktansvärt tråkigt att äta själv, så det känns som att man bara äter maten för att stilla hungern, utan att njuta av smaken. Kanske skulle ragga upp några grannar att laga mat ihop med? Lite som "halv åtta hos mig" fast lunch klockan två hos mig? Tråkigt bara att medelåldern på grannarna ligger på cirkus 65+.

Igår blev det mycket träning, det gillar vi. Först var jag ute och lekte med farten och uppförsbackarna. Det var kul och jobbigt, som det ska vara! Sen gratistränade jag och Emelie på Sats Färjestad, Powerstep. Det var också kul och jobbigt. Faktiskt så kul att jag ska börja gå på powerstepen på KMTI.

Idag har jag hunnit få mycket gjort. Tvingade iväg mig själv på morgonpromenad klockan 9, inget jag ångrar. Sen en lång härlig frukost som uppladdning inför det som komma skulle, nämligen storstädning. Nästan hela huset glänser nu. Sen en tur och handla lite så att jag förhoppningvis får lasagne någon av de kommande dagarna. Och ändå har bara halva dagen gått.
Nu ska jag klura ut vad slags träning det blir ikväll, Step up eller spinning.

2 kommentarer:

  1. Tyvärr Linda blev det spinning. Det hade nog blivit kaos i hjärnan med koreografin på stepen =P

    SvaraRadera