tisdag 28 september 2010

Det bästa

med att träna på SATS (som ligger jämte Experium, äventyrsbad) är bastun efteråt. Det är så himla skönt att sitta där trött och avslappnad i kroppen efter träningen. Då känns träningen helt klart värd!

Ikväll fick jag ett jättesug efter räkor och ett gott vitt vin till. Jag som inte ens gillar vin. Så kanske tar jag mig till affären imorgon och letar efter räkor (för det är ju sååå mycket säsong för räkor nu) och köper med mig en flaska vitt från bolaget. Jag vill så gärna "lära" mig tycka om vin (speciellt med tanke på vilket jobb jag har) och framför allt, känna skillnad på olika viner och inte bara tycka alla smakar apa.

Annars är planen för imorgon antingen en fjällvandring eller det gamla vanliga med morgonpromenad och gym. Får se vart benen bär mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar