söndag 5 september 2010

Semester

Nu tar jag semester i tre dagar. Imorgon bitti styr jag kosan mot Gävle för att plocka upp min älskling och sen puttrar vi vidare till Stockholm. Det ska bli sååå skönt att vara ledig längre än en dag och att få byta vischan mot storstaden.

Kvällen har varit stressig och jag har inte alls varit på humör. Kan det bero på att jag vaknade halv sex imorse av en mage som kurrade? Hela dagen har känts uppochner. Som grädde på moset har en trevlig tandvärk sakta men säkert smugit sig på under kvällen. Får väl dela säng med Iprenmannen inatt.

Det var i alla fall en liten uppdatering. Nu måste jag tillfredsställa min kurrande mage och därefter släcka mina blå.

1 kommentar:

  1. Släcka mina blå var fint skrivet tycker jag...poet kanske vore nåt för dig ;)

    Hoppas att humöret har svängt och att ni får det mysigt i Stockholm! väntar med spänning på att få höra vad ni har gjort :)

    Kramar från Linda
    ps. hur många lång tid är det kvar på jobbet nu.ds

    SvaraRadera