fredag 10 september 2010

Fredagsmys

Äntligen en ledig fredagskväll och såklart riktigt fredagsmys! Efter jobbet åkte jag direkt till Sats för en runda i gymmet och lite intervaller på löpbandet. Så nu anser jag mig vara värd coca-cola, godis och en lugn kväll med mys i soffan.

Idag fick jag en roligt besked angående vintern så nu hoppas jag den här hösten går fort och att de vita smä flingorna trillar ner snart.

Imorgon kväll är det jobb som gäller igen men innan dess tänkte jag försöka mig på att hinna både en morgonprommis och en vända på gymmet. Söndag är det jobb från morgon till kväll som gäller och på måndag och tisdag är det ledighet som står på schemat. Förhoppningsvis ska vi ha nån form av personaldag på måndag också. Kanske blir en sen variant av en sommarfest vi har snackat om länge.

Nu ska jag fortsätta mitt fredagsmys med Idol-sändningen från Karlstad och lite letande av vinterdäck på nätet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar