söndag 26 september 2010

Min kropp...

..skriker efter vila. Efter crosstrainingpasset i torsdags har jag haft SJUK träningsvärk och igår var det full rulle på jobbet i 12 timmar. Hur fan är det möjligt? Hade våfflorna aldrig blivit uppfunna hade jag inte behövt springa häcken av mig varje helg med de där förbaskade våfflorna. När jag vaknade imorse var min första tanke, jag håller på att bli sjuk. Därför, jag skäms för att skriva det, blir det ingen träning idag utan sova tv innan jobbet. Hela denna veckan har varit ur balans när det gäller träning och käka nyttigt. Måste erkänna att jag känner mig rätt kass när jag får käka onyttigt två dagar i veckan och inte ens klarar det. Men imorgon är det en ny vecka och vi tar nya tag. Får plocka med mig de positiva sakerna från denna veckan (morgonpromenad VARJE dag), förbättra de negativa sakerna (alldeles för mycket onyttigt har slunkigt ner i magen och alldeles får få timmar på gymmet) och baka ihop det till nåt bra. Bryt ihop och kom igen helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar