torsdag 9 september 2010

Har ganska nyss klivit ur sängen men skulle allra helst ligga kvar några timmar till. Det blev ganska sent innan jag somnade igår men om en timme ska jag vara på SATS så nu går det inte att krypa ner igen. Antalet jobbtimmar i veckan börjar gå ner igen så nu hoppas jag att jag har tid och ork att börja träna igen.

Jag och Martin var i Stockholm söndag till tisdag och hade det supermysigt. Vi hann med lite shopping (kanske lite för mycket shopping när jag kikade in på saldot på kontot efteråt =P), en tur på Skansen och en middag med några gamla kollegor. Superkul!

Annars händer inte jättemycket här. Martin har emigrerat till Gävle nu när det inte längre finns så mycket jobb här, så för det mesta är jag själv här men hoppas väl på besök någon gång ibland.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vi blir borta i en vecka och åker den 7 november. Det ska bli väldigt skönt!

    Jag tycker absolut vi ska ringas någon dag! Det sker lite saker på hemmafront just nu som inte är så roliga...men skulle vara skönt att få berätta.

    Kul att du har hittat mycket att shoppa :) Du kanske kan lägga upp en bild på det du köpt? ;)

    Har dem SATS där uppe också?
    Skönt att ha hösten planerad och cashad!
    puss och kram

    SvaraRadera