onsdag 15 september 2010

Mittiveckan

Tillbaka på jobbet efter två dagars ledigt. Eller nu ligger jag hemma i sängen men jag var på jobbet. Två lediga dagar som tillbringades med älskling. Mín tanke var att lira golf både en eller två gånger men min Alzheimersdrabbade pojvän glömde golfklubborna i Gävle.


Tillbaka på jobbet betyder tillbaka i vardag och rutiner. Tillbringade en stund på gymmet idag innan jobbet och det var skönt. Inte en kotte där och man känner sig piggare och fräschare hela kvällen på jobbet. Blir repris imorgon.





Just nu står en sån här högt upp på min önskelista.



Fatta vad skönt att krypa in i när hösten ruskar på där ute och det blir kallare. Dock ligger priset på saftiga 1200 kr så det är nåt jag får drömma om för här ska det spenderas över 6000 kr på nya vinterdäck och ett par tusenlappar på att laga vindrutan på bilen. Jag älskar bilar som är så billiga i drift (ironisk)!!

Nu ska jag krypa ner under täcket och drömma om en Onepiece!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar