torsdag 16 september 2010

Kvällsuppdatering

Kastar in ett litet inlägg såhär innan läggdags. Har haft en lugn, men ack så lång kväll på jobbet. Inget förbokat och det är inte särsklit mycket turister här uppe såhär års. Efter en timme utan några gäster ställde jag in mig på att vi skulle nolla och jag skulle få gå hem klockan nio, men strax därefter dyker de första gästerna upp och jag blir nästan lite besviken. Tre timmar och tre gäster senare fick jag åka hemåt i alla fall. Imorgon är det fredag så då är det full rulle igen.

Även idag blev det en runda på gymmet och dessförinnan en morgonpromenad, jag känner mig DUKTIG! Dock längtar jag till söndag (som tillsammans med ledig måndag får bli mitt sustitut för fredag) då det blir dags för söndagsmys. Filmkväll med några goda tillbehör blir det!

Men innan det blir söndag har vi en morgondag bestående av ännu mer träning och en lördag med jobb hela långa dagen. Kanske dags att knyta sig så man orkar upp imorgon..
Godnatt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar