torsdag 30 september 2010

Torsdag

Sista dagen idag på min tre-dagarsledighet. Måste erkänna att det inte har känts som att jag har varit ledig. Det har varit full rulle från morgon till kväll, jag vill ju hinna med allt jag inte hinner när jag jobbar. Så efter att ha morgonpromenerat (träffade en jättesöt rufsig hund med ett skitcoolt leopardtäcke) och avverkat två tråkiga-men-måste-ändå-göras-grejor är jag nu hemma och tänkte försöka ha en slappis-eftermiddag. Visserligen skiner solen precis lika mycket som igår men jag ska kura ner mig här i soffan under täcket och kolla ikapp några avsnitt av diverse serier jag har missat. Har köpt hem lite choklad och ska testa att laga en ny maträtt i eftermiddag. Hoppas på att det dåliga samvetet för att jag inte tränar idag uteblir. Någon gång måste man väl få unna sig vila och något onyttigt?

1 kommentar:

  1. Skönt med slappis dag! Vad många hundar du ser på dina promenader :)
    Min önskan är att få sitta och virka och sticka en hel dag :) får nöja mig med kvällen istället.

    Såg att du gått med i OIL gruppen :) Bra Anna!
    Hoppas som sagt att det går bra på jobbet i helgen. Kramar

    SvaraRadera